.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام مشترك نماينده ولي فقيه و استاندار به مناسبت 3خرداد
پيام مشترك نماينده ولي فقيه و استاندار به مناسبت 3خرداد

نماينده ولي فقيه در استان و استاندار مازندران در پيام مشترکي به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر اعلام کردند: سوم خرداد آزمون سنجش پايداري ملت ايران در راه اهداف انقلاب اسلامي بود.

آيت الله "نور الله طبرسي" و "سيد علي‌اکبر طاهايي" روز يکشنبه در پيام مشترکي که نسخه اي از آن به شمال نيوز ارسال شد، افزوده‌اند: سوم خرداد روزي است که هويت راستين انقلابي ما شکل مي‌گيرد.

آنها اظهار داشتند: سوم خرداد آزمون سنجش پايداري ما در راه اهداف انقلاب اسلامي بود که در اين آزمون الهي، فرزندان راستين امام راحل و پيروان واقعي او از مدعيان متمايز شدند.

نماينده ولي فقيه در مازندران و استاندار تصريح کردند: آزادسازي خرمشهر در حقيقت پيروزي مقتدرانه خط امام (ره) و تفکر و انديشه ناب انقلابي و شکست و اضمحلال تفکرات التقاطي و وابسته به بيگانه بود.

آنان با اشاره به فرموده امام خميني (ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد، بيان داشتند: اين حماسه نقطه عطفي در تاريخ ملت ايران است که يادآور مجاهدت و استقامت رادمرداني است که درس جهاد، عزت و مقاومت را نه تنها به ملت ايران بلکه به همه ملت‌هاي جهان تعليم دادند.

نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران ادامه دادند: امروز و در سالگرد فتح عظيم خرمشهر فرصت مناسبي است تا جامعه را با ابعاد مهم و اساسي دفاع مقدس آشنا کنيم و به خون همه شهدا قسم ياد ‌کنيم که در سايه استقامت و الگو قرار دادن همه اولياء خدا با تمام توان مدافع ارزش‌هاي الهي و اسلامي باشيم.

آنان افزودند: اين روز بزرگ را به همه مردم خوب ايران اسلامي علي الخصوص پاسداران، ارتشيان، بسيجيان و همه مردان و زناني که در آن حماسه عظيم حضور داشتند تبريک گفته و يقين داريم در پرتو الطاف حضرت حق، تدابير حکيمانه رهبر فرزانه انقلاب و تلاش و کوشش فراوان در سال "همت مضاعف، کار مضاعف" مسير تعالي و ترقي ايران اسلامي در ابعاد مختلف، سريع‌تر از گذشته پيموده خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.